10.20.2008

Jag vill gå på bio

Någon som är intresserad?
Jag vill iaf se följande filmer:

The Other Boleyn Girl
Regi: Justin Chadwick
Genre: Drama
Speltid: 1h 56m
Skådespelare: Natalie Portman, Eric Bana, Scarlett Johansson, m.fl.
Premiärdatum: 2008-10-03


Bond Quantum of Solace
Regi: Marc Forster
Genre: Action, Äventyr, Thriller
Speltid: 1h 46m
Skådespelare: Daniel Craig, Mathieu Amalric, Gemma Arterton, m.fl.
Premiärdatum: 2008-10-31

Harry Potter och halvblodsprinsen
Regi: David Yates
Genre: Fantasy, Äventyr
Skådespelare: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, m.fl.
Premiärdatum: 2009-07-17

Mirrors
Regi: Alexandre Aja
Genre: Thriller, Skräck
Speltid: 1h 51m
Skådespelare: Kiefer Sutherland, Cameron Boyce, Paula Patton, m.fl.
Premiärdatum: 2008-09-19




Vicky Cristina Barcelona
Regi: Woody Allen
Genre: Komedi, Drama, Romantik
Speltid: 1h 37m
Skådespelare: Penelope Cruz, Scarlett Johansson, Javier Bardem, m.fl.
Premiärdatum: 2008-10-10

Det har förövrig varit en bra dag, första måndagen i skolan, idag har vi haft Ansiktsbehandling P1. Och gått igenom hur man rengör ansiktet. Hemläxa till måndag nästa vecka plus instuderings frågor.

Imorgon är det manikyr igen, hoppas jag kommer ihåg alla stegen i handmassagen.. 11 steg, det borde inte vara några problem.. Det är grymt skönt att gå i skolan, inte bara det att det känns bra, nästa vecka går vi bara 3 dagar, studiedagar har man tydligen när man pluggar.. *ler*

Nu ska jag poppa lite popcorn, krypa upp i soffan under en stor filt och titta på Prison Break.. Hade varit mysigt med lite sällskap i kväll...

1 kommentar:

  1. du borde se the other boleyn girl. den var grymt bra, men jag vet inte varför den kommer på bio nu när jag hyrde den för några veckor sen här nere... och det var längesen den hade premiär i USA med. men iaf så är den väldigt sevärd!

    SvaraRadera