10.02.2008

Bruce "Wayne" och Malin aka Batman och min underbara vän

I lördags kom Malin "hem" en sväng, konstigt det där.
Skövde är ju inte hem, varken för mig eller Malin längre,
men ändå känns det rätt att säga hem..

Men iaf så hade hon sin lilla så otroligt söta Bruce med sig..
Jag tycker att hon ska lägga till Wayne så att han blir lite coolare, som Batman..

Det blev en fika på Wayne's coffee och en promenix på stan innan jag blev tvungen att dra mig hemåt för att ladda inför "sista" kvällen i Skövde.
Som jag tillbringade med mina underbara Ida och Helena..
Tack så otroligt mycket för den kvällen, jag hade grymt kul..

Och Mr DeeJay Nino var på plats, snygga bilder du tog och tack för Shakira - Hips don't lie. Made my night complete, allmost..


Nu måste jag ta tag i dagen igen, fixa i garderoben och sätta upp lite tavlor.
Just det, jag har ju flyttat och allt är nästan klart..
Ni får se när jag har fixat färdigt :)

1 kommentar:

  1. Hallå!!! Jag måste ju berätta......jag har en till likadan hund nu.. dom är med andra ord två st.. Nytillskottet heter Buddie =) Hoppas allt är bra, försökte ringa men ingen telefon på.. =(

    Ring snart! Puss

    SvaraRadera