4.14.2012

Ensam

Tror aldrig jag har känt mig mer ensam än jag gör just nu.
Visst är Malaga underbart men vad spelar det för roll när jag inte har någon att dela det med?
Man blir inte starkare av att åka iväg och vara själv, visst möter man nya människor och får nya vänner men det är ju så ytligt. När de åker hem så har du en till vän på facebook och det är allt.
Flera gånger om dan vill jag bara boka första bästa flyg hem och vara med er som jag tycker om så mkt att det gör ont i mig just nu. Man ska nog inte åka bort när man inte är lycklig, iaf inte jag. Det blir inte bättre av att sitta här och hoppas på att något ska hända.

Om jag hade varit hemma idag hade jag druckit kaffe med Madie och börjat ladda inför en kväll i dimman, med musik som fyller tomrummet och alkohol som dövar det som känns jobbigt.

Istället sitter jag ensam och skriver strunt och lyssnar på musik som inte direkt lyfter humöret.
Det regnar, varför regnar det?

Jag vill åka hem och köpa ett hus med en fin trädgård där jag kan plantera blommor och sätta upp en gunga i ett stort träd. Jag vill sitta i min hammock i eftermiddagssolen och njuta av ljudet av vinden och människor som pratar.. Jag vill hem.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar