3.08.2012

Jag hör hur du smyger dig in...

Mina händer är blå fast det är egentligen inte kallt, utomhus är luften fortfarande ljummen, det är inte så sent men jag känner att jag skulle kunna somna precis när som helst nu. Så poetiskt av mig..

Jag förstår inte varför man vill bygga hus för att hålla värmen borta, varför installerar man inte bara AC inomhus så att det kan vara varmt på vintern? Det är ju faktiskt fortfarande vinter även i Spanien upplyste min lärare mig om idag. Det blir inte vår förrän nästa vecka. Så då hoppas jag på en stor förändring, varma vindar och mindre molnighet. Men jag har egentligen ingen rätt att klaga, eller har jag det. Jag bor i ett land där dagarna för det mesta är soliga och varma, jag har inga måsten eller skyldigheter mer än att gå på mina lektioner så att CSN fortsätter att underhålla mig med pengar.

Man skulle kunna säga att mitt liv är perfekt.
Fast jag skulle säga att det är bra, jag saknar inget förutom mina vänner och min familj. Visst har jag vänner här, men jag saknar dom som känner mig, som vet vem jag är och hur jag är. Och som låter mig vara så och fortfarande tycker om mig. Jag skulle vilja ha alla dom här hos mig i Spanien :) Vi skulle sitta på ngt mysigt cafe och njuta av dagarna, ha givande och roliga samtal om allt och inget. en människa är inte mkt utan sina närmsta, det är ngt som jag redan nu har lärt mig.


Flygplatsen :) 


På IKEA :) Mitt drömkök :) Taket behöver ses över dock..


Diego, Alex & Carlos.. 
Och självklart banankaka :) 


Traditionell kinesisk mat :) 


Stranden :) 


Jordgubbar :) 


Mykonos - Colacao & morotskaka! 


Tid för kvällstankar..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar