4.05.2011

God bless

Undra hur många kilon jag har gått upp sen i torsdags, har ju inte gjort ngt annat än ätit.. Helt sjukt..

Torsdag - frulle - thai - latte - pizza..
Fredag - frulle - fika - lunch - fika - 3 rätters... FULLT
Lördag - frulle - fika - lunch - middag - Mc´D.. Överfullt
Söndag - frulle - fika - Mc´D - cupcakes . enchiladas.. Borde sluta nu eller för längesen
Måndag - frulle - lunch plus bullar - thai och cupcakes och kladdkaka.. Urk
Tisdag - måltidsbar - fika - lunch med dessert - fika - toast och cupkake.. This is the end I´m dead!!

Så från idag nu och framåt blir det inte en massa fika och kakor, jag blir ju illamående bara av att tänka på det..

Var iaf på gymmet förut och gick 45 min på löpbandet, jag sprang 3*3 min i intervall också.. vet att det låter väldigt lite och mesigt, men jag har inte sprungit på flera år så nu börjar jag trappa upp :)

Imorgon blir det samma sak! Och hälsosammare matval och inga kakor.. Rensning ongoing..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar