2.28.2011

Måndag 28/2-11

Långa sega dag snart är du slut, vilket innebär att sova och snart upp och jobba igen.. Det går lite segt just nu så jag behöver hitta på ngt bra för att öka försäljningen och få göra mer hudkonsultationer.. Men utgångsläget kanske inte är det ultimata.. Well jag får helt enkelt jobba med det jag har att tillgå.. Målsättning: 1 hudkonsultation per dag med försäljning!

Jag har äntligen fått tag i det perfekta hallbordet, från PBHome, vitt och vackert.. När det står klart i hallen så ska jag lägga upp en bild..

Det saknas nu bara ett matbord och stolar till det, kanske ett skrivbord också men sen är det bara småsaker kvar.. Vi funderar iofs på att sätta in en köksö, men det får bli vid ett senare tillfälle :)

Dags för te och tv :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar