12.11.2009

Kärlek

Har äntligen fått mina underbara skor från Bianco, den som väntar på shoes from heaven väntar aldrig för länge.. Jag fick ett par rosa skor av mina syskon när jag fyllde år, men valde att lämna tillbaks dom och fick då tillgodo 300 kr. Och i förrgår stod de i hyllan i rätt storlek och var nedsatta till 400 :) Lucky me!!

Idag blir det en sväng in till staden för att lämna tillbaka arbetskläderna och sedan kommer kärleken till stan för en fika och lite julklappsshopping:)

Ikväll blir det idolfinal och god mat :) Lite vin kanske behövs också efter en lagom jobbig vecka..
Inget jobb, snart ingen lägenhet heller.. Men det får helt enkelt lösa sig bara.




Till sist en lite hyllning till Blondinbella! Dessa plagg är underbara och jag vill ha dom men bubblerooms hemsida är total kass så jag hittar dom inte ens..

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar