4.15.2009

Vik som Idrottslärare

Japp då ska man leka idrottslärare på en gymnasieskola då! Härligt, eller?? Haha.. Känns ju lite overkligt men det ska bli kul.. Nya saker är alltid bra då kommer man framåt och kanske ifrån det gamla lite till.. Så det blir 2 lektioner idag, 3 imorgon och 4 på fredag.. Och vad ska man hitta på?? Jag tänker eftersom att det är vår så får det nog bli en vecka med brännboll.. Det är perfekt, inte för komplicerat, alla vet hur det funkar och det är bra motion :)

Jag hade ju också behövt vara med och spela men jag får helt enkelt lapa sol några timmar ist.. Självklart är jag insmord med Solskyddsfaktor från topp till tå, inga pimenteringar här inte..*ler*
Det blir ju iaf ett pass gympa ikväll om jag orkar, några volter, lite handstående och förhoppningsvis lite trampett också :)

Jag måste vara en hyfsat deppig person, för fasen vad mycket enklare det är att skriva när jag är nere.. Nu är jag ju i konstant lycka och orden liksom fastnar inom mig..
Men jag vill iaf säga " Jag älskar dig min underbara Jonas"...

Inom kort kanske jag kommer på hur man uttrycker dom glada och lyckliga orden tills dess lite mer gnäll.. Hur kommer det sig att jag har blivit så förbannat svartsjuk?? Jag vet till viss del, men borde det inte liksom lägga sig?? Det tar en jäkla massa onödig energi, ont i magen får jag och sen agerar jag helt knäppt emellanåt.. Om jag blir beskylld för ngt så kommer jag att skylla på magkänslan.. Jag kan inte stå för vad jag gör när jag inte hanterar situationen...

Superblondie ska nu kila iväg till farmor en sväng och försöka njuta av dagen på bästa sätt!

Jag återkommer med mer info om hur dagen som idrottslärare gick :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar