3.03.2009

Livets bergodalbana tar mig vidare - i ett lugnare spår..


When I tell you I Love You
I don't say it out of habit
or to make conversation
I say it to remind you that
You are the best thing
that ever happened to me...


Jag känner mig som jag sa förut, så bortskämd och så lycklig.
Inte för att jag får saker utan för att mitt liv har rullat in i ett nytt spår,
ett enklare, bekvämare och helt underbart spår.
När du finns i mitt liv så får det en extra mening..
Även om den här dagen har haft sina moln så,
imorgon får jag träffa dig och det kommer att lugna mig ännu lite till..

Är det inte ganska tufft med två stora prov och en hemtenta på en och samma vecka?
Jag känner iaf av det i hela kroppen, ont i ryggen, frusen och grus i ögonen..

"Det känns lite konstigt, att ha ngn som kallar en för älskling,
tänk att jag är älskad av en annan person".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar